Aalexandra är i fjällen

HELLLLLLLLLLOU SCHNYYGGGINAR

jag är kvar här  í fjällen som ni kanske märker fick tag på en data i fem min så tönkte skriva lite :P jag har åkt ass mkt skidoor skoter snowboard och e´n  massa annat trams ´. har varit 15 grader här och sol helt stört men snön e kvar oc ´h mitt fejjs i sönderbränt haha :D jaja Har sms och prata´t i tellen ass mkt  med mina nära och kära. ´Saknar min sötnos  alla´kan nog gissa sig till vem ;) haha
Kommer hem p lördag kväll så på söndagen är uppbokad jag ska först till centrum köpa hår färg ska bleka äönnu mera sen åka hem till mig bleka med vickies hjälp och sen åka och träna dubbelpass på najaden sen ska jag bara koppla av

SAKNAR ER LÄSARE SJUKT MKT LÄÄMMNA MIG INTE BARA NÄR JAG KOMMER TBX !! love you all


kan tyvärr inte lägga in en bild :/

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0