den bästa dan på länge

Jippi! Idag har jag och Lisa varit i soliga stan och gått i olika affärer. Vi var kreativa faktiskt, vi har gjort ett jättefint armband, and I love it! Köpte ett smalt hippi, flätat hårband också. Träffade Ewelina och Amanda vid Kungsan, satt och åt en glass i det soliga vädret, inget slår det! Jag och Lisa var inne tidigt, vid halv elva tror jag och kom hem för en timme sedan.

Imorgon drar jag och sirran till Norrköping. Ska bli skönt att komma bort från Haninge ett tag, få träffa Pappa och bara ta det lugnt. Följa med på ridskola med lillesyster, stan, sol och träffa allt folk där nere. Var ett tag sen så det ska bli roligt faktiskt och nu när Malin har skaffat körkort får vi låna Mormors bil dit. Blir kul att bara åka vi två! Nu väntar en skön varm dusch och myskläder! Peace Emma



 armbanden vi har gjort! Men lisa har ett E :)

Kommentarer
Postat av: emsens lisa!

världens finaste armband gjort av världens bästa tjejer!

2009-04-07 @ 22:33:24
Postat av: emma

ja det är så klart hjärtat!

2009-04-08 @ 08:58:25
URL: http://smilies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0