back in track

Hemma ny duschad och klar för sängen elr aa inte riktigt än :) men iallafall  träna i tre och en halv timme e helt slut :P imorrn börjar jag inte förens halv två softish !! sen skajga träffa min bästaste pojkvän hemma hos mig chilla liksm :) <33
juste hade nationlla muntligt i engelska idag gissa avd vi fick för ämnen att snacka om haha MODE, elr a kläder och gossip och sånt tjejtrams haha så det gick bra för mig :D



Gud jag har så dåligt självförtroende så det inte är sant jag gråter för ingenting nu känns det som var liskom inte så förut, har liskom blivit en svagare person sedan jag flytta hemifrån pappa pga ni kanske förstår hemska saker... iallafall jag har alltid stått på scen och älskat varenda minut utav det men nu jag har typ byggt ut nån scen skräck och prestationsånget, vågar inte stå på scen och sjunga dansa spela teater what evere inget alls vette fan vad det e med mig om de har liskom varit själva jag ?
Om jag inte är den personen längre vem då är jag ?! ?!?! :/


/A

Kommentarer
Postat av: emelie

du kan så mycket mer än vad du tror mitt hjärta

2009-04-21 @ 23:01:44
URL: http://emssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0