birka paradise!

hey hallui! Toppen väder ute idag och jag ska åka färja! Det kan inte bli mycket bättre. Igår kom Fredrik till mig och sov, vi grillade korv med små syskonen, Mathilda och Emil. Väldigt kul enligt de! Nackdelen med att grilla är att man stinker rök efter! Vid halv sju följde vi med mamma till Handen, köpte tunna nylon strumpor, alltid bra att ha. Och snart ska jag åka och möta upp Ewelina i Farsta Centrum. Ska köpa en ny bikini, för på båten kommer vi sola och bada! Nu sitter Vickan på YBC och gör interdjuv och jag vet att det går bäst för henne! Skönt, jag slipper att göra någon interdjuv för att gå på BC programmet. Nu ska jag gå och fixa det sista innan jag går till bussen, kisses /E



mina sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0