Emelie Englund


Det är så skönt att kunna snacka med dig. du e som en lillesyster för mig, du står mig varmt om hjärtat. vi har liknande bakgrunder och förstår varann till 110%. Som alla kanske inte vet bodde jag hos Vickie & Emelie Englundarna i 3-4 år när vi var små och den tiden var den bästa. vi var alltid så busiga och skulle vara på taket och sommarna med er är alltid toppen. Älskar dig gumman och du kan alltid komma till mig om det är ngt.
Saknar verkligen oss tre på sommarna!
KÄRLEK TILL ENGLUNDANA!
/A

Kommentarer
Postat av: emelie

åh gumman, det är verkligen sant, vi ställler upp till varandra och det är bara du och jag som vet hur det är... vi har gått igenom samma saker ungifär och jag ser upp till dig, storasyster, du betyder så himla mycket för mig och jag älskar dig super mycket <3

2009-04-01 @ 14:16:16
URL: http://emssn.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför bodde du hos dom ?

2009-04-03 @ 17:04:22
Postat av: alexandra

Mina föräldrar skiljde sig och min pappa hitta ingen lägenhet så vi bodde hos englundarna och sen så var det mysigt så vi fortsatte bo där, och nu bor vi i radhuslängan snettmittemot :)

2009-04-03 @ 17:42:30
URL: http://smilies.blogg.se/
Postat av: Anonym

aha okej

2009-04-03 @ 20:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0