En mysig kväll i staden med lisey!

helluui friends! Förlåt för dålig uppdatering men det har varit så bra väder och har inte velat suttit vid datan då. Men nu sitter jag här hos Lisey. Vi hade tänkt åka in till Staden och gå runt, prata och ta en mysig fika i någon av stadens coozie cafeér. Ser verkligen fram emot en mysig kväll med Lisey, det var ett tag sen vi sågs. Vädret har annars varit kanon resten av dagarna, då har jag suttit ute och solat och varit med söta syster Ewelina. Åkte hem till henne i Sköndal i Lördags kväll, träffade lite av hennes people. Toppen!

Idag har jag tappat mitt busskort i Handen.. Hade inte världens bästa humör då. Men senare träffade jag Lisa där och då ringde det plötsligt på min mobil. Något nummer jag inte kände igen, någon som hette Helen ringde och hade hittat mitt busskort i Brandbergen, men jag tappade det i Handenterminalen. Så lite märkligt att någon har tagit det och sedan kastat iväg det vid Brandbergen.. men jaja, det kändes bra att få tillbaka det iaf! Nu ska jag fixa mig lite för Staden, Skriver lite senare om kvällen. Förresten längtar till Onsdag, då drar jag och Sirran till Norrköping för att träffa papi. Jippi.
Puss Emser!


love you my best ! /din emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0