Godmorgon sverige

Godmorgon alla därute

Vickie och jag vakna as tidigt typ vid åtta för vi glömde ta ner rullgardinen så solen lös rakt in :P jaja Just nu sitter vickie och sjunger för fullt ur min sångbok här hemma just nu e det "what goes around comes around" haha låteer fint!!
Snart ska vi dra till Najaden för att träna på jag menar visst man ska äta onyttigt för det första för att det är lov och för det andra det är påsk!! men man kan ju inte hjälpa att man vill träna bort det man ätit :P
bodybike blire och sen kanske lite gym på det!! 

Senare ska jag åka hem och städa sen kommer x hit tror jag om jhan känner fört, ikväll vettefan vad som händer vi får se helt enkelt.



You know you love me Xoxo A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0