Grubbel betyder bara trubbel

Vid sånna tillfällen man sitter för sig själv och inte har nånting att göra blir det automatiskt att man tänker tillbaks på där man var som lyckligast. Fan vad deprimerande det är asså... Helt underbart att föreställa sig sånt som inte kan hända, men helt patetiskt och opraktiskt på samma gång. Jag ska sluta drömma om det ljuva livet.

För jag kommer ändå aldrig vara med om det. Kanske nån gång i framtiden, men i nuläget känns det på botten. Jag har ingen anledning, jag känner bara så som jag gör. Rent deppig. Kanske är det vädret som gör det. Kanske är det mitt menshumör som gör det. Men en rejäl pengabonus skulle sitta fint så jag kan köpa mig lycklig...

Och att åka till Norrland tidigt på onsdagen och vara borta ända till måndagen gör det hela INTE bättre. Fan heller att jag är där så länge. Den sista dagen på påsklovet vill jag umgås med mina tjejer och åka in till stan och sitta i solen och bara ha det bra. Fan va härligt det skulle vara!



Kärlek till dig Alexandra. Ciaaao alla
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0