Hallå smiliesas vart har ni tagit vägen?

Det verkar som det bara är jag som uppdaterar nu förtiden lite dålig teamwork vill jag säga ;) jaja det har säkert fullt upp med skolan. Kommer ihåg den här tiden för ett år sen i skolan FYFAN blev ju förfan utbränd... nej säger då det gymnasiet e livet man kan ta dan som den kommer :) elr a i vissa skolor!!


Min dag idag blev en sjuk-dag jag e faktist sjuk påriktigt idag.. lite halvt jobbig jag var så taggad på skolan idag plus att man bara vill vara ute i solen just nu 11 grader här.  Imorrn ska jag ha uppspel vi ska sjunga och spela på stan för vi måste men det ska nog bli kul. Men ett tips håll er borta från stan imorrn, kommer ju dö av pinsamhet.!!

Nu ska jag sova ett tag till mjauu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0