Heeeemma

Suprise! jag e hemma en dag tidigare!


Haha anledningen var att vi blev galna på varann däruppe så jag sa att jag inte orka stanna och min vilja e lag !!!!!
ÅÅÅH och andra sida har det faktist varit najs att vara där uppe mkt fester after ski snowboard skidor skoter och trevlig påskmiddag. tur att man har lite vänner däruppe annars skulle det varit döötrist :P

Men men nu e jag hemma och är så glad!! har mest saknat Vickies och X ...   haha vem försöker jag lura DATORN !!!!
1 plats :D


Nu ska jag packa upp och sen fixa mig lite kan ju sejja att allt påskgodis fick mig att se ut som en valross nu :S haha



Mina kläder uder uterkläderna hah seeeeeeexit
se även hur brun jag blivit i ansiktet;) alltså tillskillnad från mitt bleka ja


I liften ser ut som jag e smutsig i ansiktet men det är inte smink
 tro det elr ej men jag har inge smink på mig i backen :O

Cooolingarna till brorser ;) lång resa hem med dem .... suck -.-


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0