Hej det är jag som är flamman

Nu står jag i badrummet med vickieesss haah hon duschar och jag tittar på sen ska jag duscha och hon titta på busig va hihihihihi ;) nej men vi ska åter igen färga mitt håt haha färsöka få bort det gula det ser ut som om jag brinner på huvudet :s  inte braaa vad händer sen jo vi skaaa dö i soffan framför en dålig rulle elr ngt...  mamma e på tina turner ikväll så e ensam hemma najs!!



Jag har fått mkt kommentarer om att jag var snyggare som brunett och att jag inte borde li blond, men hurni give me a break JAG VILL TESTA NÅGOT NYTT !!!  jag e en sån männsik som älskar att experimentera med mitt utseende så lått mig göra det då och sen så bryr jag mig fullständigt inte om nån inte tkr om mitt hår till hösten tänker jag bli mörkhårig ige nkanske med lite rött i vem vet? men behöver bara vara fin för min vickan pickan förr man älskar väl personen för des inre inte dess yttre elr jo vickies älskar mig för mitt flammande hår haaha




peace out !
/A

Kommentarer
Postat av: regina

jag tycker du passar i blont (a)

2009-04-20 @ 21:23:21
URL: http://reginaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0