Hiss eller diss?

Välkommen till Vickans hiss eller diss lista! Och ja, jag lever otroligt nog.



Idag, kära vänner hissar vi...
1. Solskenet. Man blir alltid på lika bra humör när det är fint väder. Och inte på tala om kläderna man kan ha. Kläder efter väder, right? Och nu är det ju varmt och fint. Det gillar vi.
2. Najaden. Att ha gymkort där är det bästa som har hänt för min kropp. Haha, svetten rinner om ni fattar vad jag menar!
3. Färgglatt nagellack. Blått, grönt, lila, rosa, röda, orangea, gula, spelar ingen roll vilken färg. Om man har en neutral outfit, som vit/svart eller nått liknande är det jävligt snyggt att ha färgglada naglar.

Och dissar...

1. Träningsvärk. Körde bodypump i måndags och afrodance och bodypump igen i tisdags. Snacka om träningsvärk i benen och bröstmuskler... Man går som en jävla michelingubbe.
2. Kissie och hennes äckliga puss i slutet av hennes senaste videoblogg. Blä, kolla in.
3. Omogna småpojkar i min skola. Jag tror ni fattar vilka ni är om ni läser den meningen. Nämner inga namn.


Kommentarer
Postat av: emma

men jag då vickan, vi tränade faktiskt tillsammans. känner du igen det? :D haha

2009-04-02 @ 18:08:57
URL: http://smilies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0