Homecoming

y00, Vickan from the h00o0od is back on track with a new frack in black ;)


Oooooh, jag vad rimmar bra skulle kunna bli mästare på rap! Yeye, till vad jag har haft för mig de senaste dagarna.
- Det har bestått av fyra saker. Åka skoter, äta (äta & äta), sova och hålla för näsan. Och självklart visade jag mina skills på skotern. Och det innebär krocka mitt i ett träd. Hahah... Lite chockad blev man.

Men såååååå, jag är tillbaka. I'm home lixzzom. Har precis varit över hos min faster och käkat god middag och umgåtts med mina kuzzar. Så mer av mig får ni höra senare. Får hem min data imorron från mamsen dvs. Lite nya kläder kommer också upp som jag har köpt under det soliga(!!!!!) påsklovet. Och där ingår osminkade jag i Norrland på skoter också. Oh yeah




Har saknat er läsare, men inte längre. Nu är jag ju hääär. Men däremot... Så saknar jag mina smilies. Kisses
/eran Victoria

Kommentarer
Postat av: emma

miss you!!!

2009-04-13 @ 19:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0