Horoskop

Mitt horoskop för imorron (930925)

Tur -
Även om dagen inte fylld av tur så kommer det att uppstå små stunder då du kan känna att turen är med dig.
Hälsa - Se till att du får ordentligt med vila. Senare kommer tempot i din livsföring att öka - din stresströskel kommer att sättas på prov.
Ekonomi - Dina utgifter blir förhoppningsvis inte stora idag och det är bra. Du kan nämligen behöva spara lite inför en kommande investering framöver.
Arbete - Trots hög trivselfaktor kan arbetsdagen kännas tung. Det beror troligtvis på att du har andra bekymmer som finns utanför jobbet att tänka på.
Kärlek - Idag kan du önska att din partner hade engagerat sig mer i förhållandet. Du tycker att du själv drar det tyngsta lasset
Relationer - Vissa besvärligheter kan lösa sig idag. Ta dig tid till att berätta för dina vänner om dina problem, även om det är problem inom familjen.

Låter väl ganska dåligt, men jag tänker inte låta dagen gå till sådär! Jag känner mig på topp!!
Horoskop kan man kolla på http://ditthoroskop.nu , kolla själv redan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0