idolhysteri

Nu ska jag besvara mångas fråga om jag gick vidare elr inte. Men först tänkte jagberätta lite som det flesta inte vet.

Det är två uttagningar den första som dem berättar om på tv är inte för laila och co, utan den är för en annan jury som även dem e proffitionella. Sen några dagar senare är det för laila och dem :)

och JA jag gick vidare vid första uttagningen :D och den andra som visas på tv är på tisdag :P jag e jätte nervös för jag har tappat rösten nu eftersom vi låg ute och köa i sex timmar utan sol och vi låg på marken och sov så nu e jag jäääte förkyld och ont i halsn  men jag var typ lika förkyld när jag fick göra intaginingsprovet så det ska nog gå lika bra. Bara att Laila juryn är mkt mkt mkt hårdare så bli inte förvånade om jag inte går vidare men man kan ju alltid drömma :) Det gör jag !!

igår var vi på middag hos Lucas trevlitrevligt men vi orka inte följa med på festen efteråt för jag hade liksom inte sovit på två dagar så var väldigt trött. Så träffade Emelie en stund och sen fick mamma hämta mig för jag var så förkyld att jag inte kunde andas :P
inte bra!


Nu ska vi fira min lillebror igen det blir tårta och massa spännande så nu måste jag gå puss kalas på er !



/A


Kommentarer
Postat av: lisa

grattis<3

2009-04-26 @ 20:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0