idoljuryn; hård elr mjuk?

Okej nu har jag hört från en del som har gjort uttagningen för Laila & co i typ Gävle elr vart det nu va, och tydligen är de jätte ytliga och hårda och elaka. Jag vet inte men om det är så så tkr jag att det är taskigt mot de som drabbas+ att jag tkr det är elakt  att det tar med vissa nu första uttagninge som inte kan sjunga bara för det gör "bra tv" ?!?! tänk om jag e en utav dem :S:S ?!?! jaja hoppas de inte e allt för hårda mot mig e ganska känslig av mig kanske blir några tårar i tv då ...
Nu ska jag tänka positivt och gå och äta hejsvejs :D

Kommentarer
Postat av: vickie

vi e bäst, du är bättre, du kommer fixa det här, tro mig! jag tror på dig, tro på dig själv du också <3 love you honey

2009-04-27 @ 17:56:34
URL: http://smilies.blogg.se/
Postat av: Tips

ni borde ha lite mer kort här på smilies =) typ hemma hos er och era syskon, ja, allt man kan tänkta sig :D

2009-04-27 @ 19:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0