jag lever, igen!

hola friends. I'm back on the track again. Birka Paradise var helt amazing, speciellt att vara där med Ewelina! Dans, mat, äckliga gubbar, tax free och mycket mer.

Idag har jag och Vickan haft Nationella i Matematik och det gick väl sådär tror jag. Efter skolan drog jag och Vickan till Brandbergen, saknar värmen och solen, försöker bättra på brännan på egenhand dåra så det vart en tripp till kanarieöarna! Just nu sitter jag och pluggar på en uppgift tills imorgon. Ett litet smakprov på frågorna, Hur långt är hela tarmsystemet? & Varför är det bra att behålla sina tänder? Intressant? Inte ett dugg... I don't want to do this anymore. Snart hade jag tänkt ta och kolla klart på Benjamin Buttons otroliga liv och ringa Lisa. Ikväll blir det ingen träning heller, ska sitta och skriva på No uppsatsen som ska vara inlämnad, har en hel del kvar!



Peace, Love And Understanding! /E

Kommentarer
Postat av: Michaela

svar: forever21 :)

2009-04-23 @ 21:00:53
URL: http://www.changes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0