så härligt med sol och värme!

Hellui! Kom hem från Handen för ett tag sen, gick och glodde i lite affärer med Elina, Amalia och Emelie. Hittade en svart-vit randing tröja från Gina Tricot, alltid bra att ha och två "diamant ringar" därifrån med! :) Alltid lika kul med nytt och fräscht. Så tummen upp. Juste, idag hade jag och Elina Nationella Engelska i muntligt, kändes inte bra för min del, fick inte så mycket sagt och var väldigt nervös.. hoppas det gick hem hos Kennet iaf!

 Ikväll ska jag väl bara vara hemma och ta det lungt, om jag inte tar en tripp till Alleballe och Vickan! Får se hur det blir med det, och imorgon ska de på Idol intagning tidigt på morgonen! Ni lär få se Alle senare i programmet för hon sjunger sjukt bra. ( såklart du med vickan) :D

Hade tänkt ladda in några bilder från min mobil men det står att datan inte känner igen USB kabeln så finns väl inte så mycket att göra åt saken, finns det någon annan lösning på hur man gör kanske? Testade lite sommarklänningar för någon dag sen och hade tänkt ha en liten "modevisning" där Emma showar upp some dresses! Som tur var fick in ändå inte det! Nu ska jag väl glida vidare..... KISSES!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0