sol vind och fyrhjuling

Morsning korsning Sverige!

Vakna kl halv sju pga en IDIOTISK LILLEBRORSA PÅ TIO ÅR  kommer in och sjunger, skriker och hoppar på mig -.- låt mig flytta hemifrån. Första dagen på lovet vaknar man halv sju PATETISKT!!! jaja var tvungen att gå uppnär mamma ropar att städerskan kommer kl åtta så jag vaknar när hon plingar på kommer ut i mitt täcke och öppnar sen går jag och lägger mig igen. men inte mkt sömn blev det när hon börja dammsuga... jaja jag gick och tog en lång dusch istl. Idag ska jag möta upp Vickie vid hennes skola vid halv två typ vi ska åka in till stan och träffa Lucas och kolla i affärer occh säkert ta en fika i solen (HOPPAS HOPPAS) haah sen ska vi hem till henne tror jag och åka fyrhjuling, Najs med stort N! Empann kommer vara hemma ska bli kul att trräffa henne. sen får vi se vad kvällen har att bjuda på. skriver senare puss på er !!


Dagens kläder blir väl detta + skinnjackan+kilklackar

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0