Sommar och sol lala

Herregud vad jag älskar sol. man får sån energikick och hela ens dag blir på topp! :D  Idag har jag faktist spelat i på torget i Slussen jag har sjungit om miljön haha ni vet våran tema vecka handlade om miljön så vi spred budskap om världen och att den håller på att gå under typ. Haha efter det så drog jag och Julia till Gamlastan och satte oss vid vattnet i solen as najs Sen gick vi längst vattnet upp till slussen igen. Där träffa jag Johanna och vi drog in på donken och tog en en paj hiihi busigt :) Efter det drog jag till jobbet, fick sluta tidigare så jag gick hem i underbara solen :) och nu ska jag
städa rummet igen -.- och bara så alla vet och kan vara avundsjuka


JAG HAR LOV IDAG SUCKERS!

Najs vah? hihi så imorrn blire sova länge och sen möta upp Vickie efter skolan dra till centrum och sen sätta oss i gropen och njuta av solen :) Får se vad kvällen har att bjuda på

Xoxo

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0