tjännamorskors

Hemma igen med lite clothes. Det vart en "beach" topp och en sjal! Fanns inte så mycket utbud på kläder, VIckan köpte en väst pretty ball actually. Tänkte ladda in lite bilder men eftersom min USB kabel inte funkar kommer det inte upp några bilder :( Jag som fick en sån snygg bild på Vickan! Såg ut som Christina Aguilera! Synd att du inte köpte de snygga brillorna, jag tyckte du var otroligt snygg VickanSickan. Måste försöka få upp bilden på datan och göra en look alike soon! Nu hade jag tänkt att lägga mig i sängen och läsa " Jonas Gardell En komikers uppväxt". Vart tipsad av Elina så ska försöka komma in i boken, den är lite seg i början men hoppas på att den drar igång snart! Good night /E.M.S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0