I'm Happy

Den 16 April är en bra dag. Jag längtar, jag ska åka på kyssning med bästaste Ewelina, Mamma och Låtsasfar. Småbarnen får vara hemma och ha det tråkigt hos Mormor&Morfar / Farmor&Farfar. Ska bli skönt och ta en liten sväng med Birka Paradise, turen går till Mariehamn, mysigt. Jag och Ewelina får en egen hytt så det blir ju skönt, man slipper föräldrarna :) 

Igår hämtade mamma ut mina skor från Posten. Äntligen har de kommit! Jag är så kär i de, men kanske lite höga, har ju inte gått i så höga högklackade förut så. Men det ska bli kul att ha det när det blir lite varmare ute :) Remmar, spännen, dragkedja & hög klack, yeah!


  
Buckle And Zip SEK 249, Nelly  Shoes - NELLY.COM
KRAMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0