Vickan talar ut

3 saker som jag rent ut sagt inte gillar ett dugg just nu (eller något alls)


1. Jeansleggings utan fickor på. Asså... titta på det jävla asset! Är det snygg med ett jävla streck i rövsträcket som det lixom går in i??? Jag säger bara usch, OM man ska ha jeansleggings utan fickor på rumpan måste man väl andå täcka den med nått långt linne eller någonting. Bara jag inte ser det där igen!

2. Elaka människor som trycker ner folk så fort dom har chansen... Det träffar man på 2 veckor i månaden. Och ibland varje dag.

3. Svenska (emo) hiphop låtar. Sånna låtar som t ex Fronda, Lilleman, Denbo, Fonky Fresh, eller Anton & Affe har gjort är ju bara för sorgliga. Bläää. Det bestod i det förflutna, nu är det glaaaada sommar låtar som gäller! Och alltid är det 'åh vad det är synd om mig, jag saknar ju dig' osv. Säger bara skaffa ett liv. Eller bara gå vidare. Hitta på nått nytt grabbar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0