Min bröllopsdag

Nu när kronprinsessan Victoria ska gifta sig är det ju ett ypperligt tillfälle att den andra (medelklassiga) prinsessan Victoria Englund drömmer om sitt bröllop. Vilket antingen är pretty överdrivet eller väldigt enkelt men vackert. Men för det första ska jag ha mannen jag älskar och har förevigt (helst med blå ögon och brunt hår, men blont funkar också). Antingen ska vi ha vår vigsel vid en väldigt fin stor och pampig kyrka eller på en vit sandstrand på kanske Hawaii eller Kou Samoi (stavning? Och helst sandstranden). Det ska vara ett exotiskt färgglatt bröllop där alla får ha vilken färg på kläderna dom vill, men alltså inte mjukiskläder, utan något mer smoking aktigt. Jag däremot ska bära den vackraste vita klänningen som finns på denna jord. Antingen mammas gamla som jag syr om, eller en vit klänning i tunnt tunnt tyg i flera lager och som blåser i vinden. Jag ska ha långt hår ända ner under brösten och inte mycket smink alls. Min hy ska bara strålande och brun och bara lite mascara och guldskugga på ögonen. Min blivande man ska ha lite lite tillfixat hår och antingen grå eller vit kostym med vit tunn skjorta och han ska vara barfota och likaså jag. Han ska vara lite solbränd i hyn och solljus i håret. De blå ögonen ska bara lysa av kärlek när han ser mig och under vigseln ska vi bara ha ögonkontakt med varandra, som om de andra inte fanns där. De få gästerna ska gråta en svätt av glädje och se lyckliga ut. Men det ska vara jag och han. Inget annat. Direkt efter vigseln åker vi på våran smekmånad vilken är på andra sidan ön. Och där får ni gissa er till vad vi ska göra. =D Hihiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0