Iris my favourite song

Today... började vi kvart över åtta till klockan fyra, väldigt segt. För första gången tog jag cykeln till skolan från Vega, tog ungefär 20 minuter så man tjänar på tiden. I vanliga fall tar det ungefär 45min-1 timme att åka från Vendelsö med bussen hem. Idag hade vi elevensval, jag Elina och Victoria har kör som vi ska sjunga på skolavslutningen med några andra tjejer och killar så vi övade på två låtar som är helt underbara. Längtar verkligen till skolavslutningen så vi får visa upp vad vi har övat på, även fast man inte har så bra röst! ;) Men allt kommer bli amazing i Västerhaninge kyrka. Vid klockan sex ska Vickan och hennes Mami hämta upp mig för vi ska på klädaktion, jippi! Får se om man hittar något fint, då kommer bilder upp på bloggen också. :) Time to go, hugs Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0