Vad är en kvinna utan snygga skor?

Som sagt, jag och Alle har tränat idag efter typ en veckas uppehåll(?) Haha lite skönt faktiskt, men guuuuuuuuuuud va det var tråkigt!! Spinning är det tråkigaste som finns, usch gör nog aldrig om det om jag inte är tvungen. B L Ä!

Dessutom har jag värsta skavsåren efter mina nya skor.. Vilka är jävligt snygga, men aa.. nya skor gör alltid ont i början hur man än gör. Och det bästa med de här skorna är att det känns som att gå i vanliga låga skor och dessutom så är dom jävligt billiga. Bara 149 spänn på H&M. Rekommenderas för ovana klackanvändare! Men dom är svåra att få tag i i svarta, så när ni ser dom, slå till ;)

Espadrillos, H&M - 149:- (!!!!!!!!!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0