-

Baksmällan var fan as rolig så jävla klockren ni som inte sett den SE DEN! Iallafall vi träffa Lucas på bion så vi tog sällskap efteråt träffa vi dessie bloggaren för första gången och hennes kompis alexandra, de var inte som jag trodde de skulle vara de var helt normala faktist,  som skulle sova hos max typdligen så jag och lucas följde med de och simon hem till dem och satt där till 3 där satt även snefot mackan och simonröse var en kul kväll.

Idag vakna jag tolv av att emelie smsar mig att jag ska åka ut till dalarö så vid två kom jag dit ochsnart ska vi dra trill centrum och köpa chips dipp och gurka  så vi ska svulla ikväll vem vet kanske dra ut på nånting får se ! nu ska jag hoppa in i duschen see yaa lovers

suddig bild från tåget hem simon fotografen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0