Dagen- tråk-sömn

Dagen har i stort sätt varit ganska chill, snarare tråkig! avr i skolan sov på alla lektioner-.- tänkte på en viss person.. sattmed musik och skrev ner lite tankar. Efter det fixa jag mitt kort. Tog fucking 1 TIMME :@ Sen tog jag 807 och Emsn hoppa på i Klena så drog vi till mig chilla sen ut träffa fabian nicole och ngr :) sen satte vi oss på vårat favvoberg och dunka musik och prata. Robin kom sen oxå och körde hem mig med all min packning. tack hade aldrig orkat bära på den :O. Nu ska jag äckelplugga har hur mkt som helst :/ aja  blogagr senare.. lite roligare inlägg sen! Ere bara jag elr är det såååå jävla tråkigt att pllugga?


Min TUNGA väska !!


plugg plugg plugg -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0