Dagen=iriiterad

Åh vart ska jag börja, haha skrattar åt mig själv för jag varit så bitchig och ittiterad idag, jag har skrattat gråtit drygat skrikit fått största damputbrotten och jag vet inte vad... Om jag inte får mens snart e det fan konstigt:S Iflaa idag åkte jag och Emelie till C och satt på sandys coch drack latte. Jag drack svart kaffe för tål inte mjölk och de hade inte laktos fri det var slut-.- haha sen drog vi till ramsdalen, skulle träffat en annan men den dissa kul... så vi satt på ett berg sen kom elin bebis så drog vi till C igen satte oss på donken och jag fick mina utbrott hela tiden nu e vi hemma hos Emelie och chillasr galet.. för mkt tårar idag ...


JA VI HAR EN KAFFE TANDBORSTE HAHA MIN OCH EMELIES xD


Älskar dig så jävla mkt bebis min lilsis förstår mig i allt jag vet att jag e hopplös med vissa saker men du kämpar för at tfå mig inse det bästa flr mig love u for that <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0