:(

Just nu mår jag inte alls bra, jag känner mig nere, ingen aning om vrf men satte på lite depp musik och tårarna kommer... Medan det rinner ner för min kind tänker jag på allt som jag gjort i mitt liv.. Jag har verkligen  inte varit en duktig person genom barndomen skolkat, rymt hemmifrån och slaits, och massa skit.. Nu e man ju lite mognare men ändå man har ändå gjort massa saker man inte borde ångra.. men jag vet inte.. Just nu tänker jag på Idol oxå då kommer det mer tårar.. bara en vecka kvar jag mår sjukt dåligt över det. ingen kommer förstå att de som kommer visas på tv är saker som det beordrat mig att säga.. inte för jag bryr mig så mkt men jag e så iriiterad på programet att allt är fejk.. ÅÅH mår bara sämst idag.. kanske för jag e trött jag vet inte men känner att jag inte mått dåligt på jätte länge.. men just nu idag så är jag jätte deppig :( vrf ?

Kommentarer
Postat av: emelie

älslkign jag kommer nsart och piggnar upp dig <3

2009-08-29 @ 19:41:26
URL: http://eemsn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill bara säga att du sjunger sjukt bra! =)

2009-08-30 @ 02:29:11
URL: http://lisapremberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0