Frågor/svar

Hur många syskon har du?
1 hel brorsa 3 snart 4 halvbrorser och om man räknar vickie emelie 2 systrar

Vrf är ni fjortisar?
Lilla du klassar du mig som fjortis? nej nej nej då skulle du se mig för ngr år sen ;)

Har du någonsin haft sex med en kurd från Haninge, om inte- skulle du vara intresserad av att pröva?
Eh vafan e det för fråga? Vem jag har sex med har du inte ngt att gör med, men vad man är förngt spelar väl fan inge roll baa man gilalr personen?!

Är du singel och sökande?
Nej

Vad fin du är!
Tack söta du, men det var inte en fråga ? :)

Hur länge var ditt längsta förhållande och hur många har du haft sex med?
Mitt längsta förhållande är nästan 1 år, och jag har haft sex med 6 st

Vill du bli tsm med Robin Hagberg?
Ja

Vilken linje går du?
Tkr du om din skola?
Har du många vänner som är äkta vänner?
Vad tkr du om dig själv?

Jag går sånglinjen
Jag tkr väldigt mkt om min skola sköna människor och lärare
Ja jag kan säga att jag har ungefär 6 st som är riktigt äkta nära vänner sen har jag ju mkt andra vänner oxå så e lika snälla :)
Jag börjar uppskatta mig själv mer och mer för varje dag som går, kan ha att göra med att man blir äldre och tänker inte  så mkt på var andra tkr.

Har Victoria nån annan blogg nu ?
Ja och kommer länka den senare i veckan.

om du skulle beskriva dig själv o vad du gillar, vad skulle du då säga?
bra blogg btw:)

Jag e en sprallig tjej som älskar att ha kul och skoja, älskar att vara barnslig, kan ses som lite bitchig i början men e jätte snäll. Jag älskar att umgås med vänenr och pojkvänn, festa och älskar att sjunga och dansa! Tack så mkt :)

Har du rökt?
Om ja gör du det fortfarande?
När började du och emelie vara ordentligt?
Har du bra betyg?
Dricker du alkohol?
Ålder?

Ja, har testat
Nej
Vi har alltid varit och så, men vi var jätte tighta i sjuan och nu e vi extremt close :)
Ja jag har runt vg mvg i det mesta
Dricker gör jag inte smakar gör jag
16 år 17 i januari ;)

vad ska man göra för att få bättre självförtroende?
vad ska man göra om man inte är nöjd med sig själv, sin kropp & sitt utseende?

Sluta tänka på vad andra tkr och vara dig själv, tänka att om du accepterar dig för den du e och att ingen e perfekt.
Man kan ta reda på vad man inte gillar med sig själv och sen börja accpetera det elr tänka mer på vad du gilalr hos dig själv och lyfta fram det. sin kropp, ja träna är ett jättebra alternativ grymt man får hur snygg kropp som helst, om du har finnar använd inte smink försök att inte sminka dig så mkt ha bara lite conseler över det värsta. hitta den stilen du känner du passar och trivs bäst i och stå för den stilen så koemr du få mer självrespekt och respekt av andra!

Vad vill du arbeta med när du blir stor?
Jag vill helst jobba inom musiken, sångare elr ngt roligt, men som plan B vill jag resa mkt och vill jobba med underhållning utomlands. Sen skriva för ngn tidning typ tonårstidning!

jättefin design! har du gjort den själv ? :) din blogg är ju superbra :) du tar fina bilder också. undrar vilken kamera du använder? kram !
Ja det har jag :) tack så mkt söta du! Jag använder min inbyggda webbkamera och ibland mobilen och ibland Eemsn kamera :)

vilka bloggar läser du ?
vart bor du ?
favvo mat,sångare,ämne i skolan
?
Jag läser väl de kända, typ dessie kissie blondinbella tkr jag kan vara kul ibland mer vuxenblogg lksm. sen kenza men även massa blogagr från haninge som emelies annas elins ellans och många fler.
Haninge- Vega- Svb
Tacos, sushi, hmm har många, Sången såklart :D

Är du och Lucas bra kompisar?
Ja det är vi som syskon typ :) han e min älskade tofflel gör allt åt mig han e en underbar kille han e singel oxå tjejer satsa ;)

Det var ungefär de jag orkade med att svara på  jage  så trött att jag döör. ska upp om fem timmar kul -.- puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0