friskare tumme upp!!

Jag blir bara bättre och bättre för varje dag YEAY. Hahah men stackars lilsis har blivit smittad av mig pluttan <3 idaga blire massa firande av brorsan, än såläng har han fått, en kvicksilvert-shirt typ peakskärp fan fick han mer jag typ halv sov närjag gav pressenterna, hm juste badbyxor i kvicksilver, av mig får han ikväll avslöjar senare och han ska få en stor pressent till som jag tror han komemr gilla, han har tidigare fått en mobil som förtidig pressent oxå, HAN E SÅÅÅÅ BORTSKÄMD!!!

Idag ska jag bara ta hand om mig själv skolan börjar imorrn måste vara fräsch och kry lksm :D så det blir duscha tvätta håret, inpackning raka benen ansiktsmask kanske ? lite peeling ska nog bli kul sen bästa vad jag ska ha å mig och så.

och juste alla ettor som just har börjat RYTMUS , akta er bitchblicken komemr fram imorrn vi får se om ni håller måttet gör ni det BFF, om  inte KNAS !!!



bitchblicken akta er ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0