iprenknarkare

När jag är sjuk elr har ont i huvudet så knarkar jag aldeles för mkt ipren elr alvedon.,.  Jag får så jävla ont och tabletterna värker inte på mig längre. Så jävla irriterande.. Förra somamren tog jag så många att min mage "gick sönder" kunde varken äta elr dricka för jag fick så ont i magen.. min lever kan ju inte må så bra kan jag ju säga.. Ifal gick ner 10 kg på två veckor det var sjukt, doktorn troddejag hade fått anorexia, men jag hade bara tagit för mkt tabletter, för jag älskar mat !! hallå njutning. men sen slutade jag ta tabletterna och efter tiden blev magen bättre men det är fortf så att jag inte kan äta vissa saker för att det ´har "förstörts" därinne.. ifal men nu e jag sjuk igen och tablletterna e framme har bara tagit 6 änsålänge ska försöka att inte ta så många fler.. men det värker ju itne på mig så vfan ska jag göra, vill ju inte ha ont?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0