Lattefika med Englundish

Igår var jag och Elin Hultman i Centrum för att handla lite småsaker till Dennis i 1 årspresent Blev jätte bra grjer kan jag ju säga ;) Sen åka vi till våra Hagbergarna <3 Jag och  Robin drog på hans match och sen drog vi till Ica Maxi och köpte jätte mkt godis :D hah sen hade Jag Elin Dennis och Robin ufc- turnering elr vad det heter( boxning typ) HAHA Jag SÖÖÖG!

Idag Åkte jag Till C igen haha Med Emelie Vi köpte En svart cardigan från Gina 199:- bra köp, sen satte vi oss på Sandys och drack en varsin latte :) HAHA Emelie bomba med socker i latten :S Nu e vi hemma hos mig vi ska dra til lDjurgårddsplan snart. sen får vi se vad vi ska göra. uppdaterar senare idag puss på er


Känner mig så snygg!(bjuder på den)


Vi planerar nästa veckas planer


Cardigan jag köpte från gina jätte mysdig och as snygg med skärp i midjan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0