lite snabb uppdatering

Tjenare det var ett tag sen. kom hem från Lkpg i torsdags, Träffade Simon på kvällen hah han laga kyckling till mig gulligt!  sen fredags(igår) Träffa jag Paulina Aronsson hade inte träffat henne på två år så det var kul att träffa henne vi drog till centrum sen hem till mig, på kvällen fira jag mamma fyllde 36 år(tant?) sen på kväällen åkte jag och Palle till simon och hängde där tsm med max simon mackan och simonröse :) var en kul kväll stackars palle skadade hela sig på vägen hem haha hon skulle åka sparkcykel ner för en backe slutade inte lyckligt men hon mår bra nu på kryckor :)

Idag har jag bara sovit och tagit huvudvärkstabletter mamma kom hem med kebab hon är ju en klippa vi har plockat hallon i trädgården och nu ska vi cykla till coop och köpa nån tidning vi kan läsa i solen. Ikväll blire bio Baksmällan, ja jag e sist med att se den. ska gå med simon han bjuder vilken gentleman va ;) haha nu ska jag hoppa upp på cykeln
puss sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0