Lördag 1 augusti

Helu! Back on track again. Hemma från Öland för någon dag sen.. Skulle egentligen kommit hem nu imorgon på söndag men drog tidigare pga det dåliga vädret. Har bara haft dåligt väder hela resan, ingen sol alls nästan. Först drog vi till Örebro, Lidköping, Skara, Vimmerby och Öland. Hade aldrig klarat mig utan bästa Ewelina. Snart är sommarlovet slut också, surt det. Om tre veckor börjar skolan igen, fast då håller jag hus på gymnasiumet Fria som ligger nere vid Handen Terminalen. Hoppas det blir bra, börjar bli lite nervös faktiskt. Men men, nu ska jag hoppa in i en dusch och senare träffa Melinda, jihooo. Kramar från mig



Kommentarer
Postat av: victoria

Ni är så sjukt fina tjejor!<3

2009-10-16 @ 16:25:17
Postat av: Anna

Gud. du är en STORRRR fjortiss. USSSSH. ÄCKLIGT.

eN STOR FJORTISS.

2011-12-16 @ 17:53:13
Postat av: Anna

då menar jag på de flesta bilderna du är med på XD

2011-12-16 @ 17:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0