Utekväll

Igåtr var väl ganska lyckad för oss men kanske inet fr alla andra.. vi var i djurgårdsplan och träffa massa.. självklart var många skitfulla-.- sen vid elva palla vi inte med dem längre så vi GICK från sågen till Handensnärsjukhus där  det skulle vara fest, men de vi skulle möta blev utskickade så vi stod med dem en stund sen drog jag och Emelie hem till svb satt ute med ngr.. kom hem vid 4 på natten.. självklart sitter jag och emelie hos mig med The Voice på och skickar massa sms och somnar med mobilen i ansiktet -.- haha men jag och emelie hade iafal kul igår ;) Huvudsaken elrhur ;)


Glad?


Den självklara utekvälls- posen


Party- dunka musik i högtalarna- hah avi gick vilse i industriområdet:S


Kommentarer
Postat av: Ellabolla' [fotoblogg / mitt liv]

haha ! goa bilder x) !

2009-08-30 @ 19:33:02
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0