all good things come to an end

Jag är så himla trött på allting just nu! Framförallt skolan, det äckliga trista vädret m.m. vill att  våren ska vara här, men den kommer väl snart I hope. Lov nästa vecka och det ser jag framemot :) Men vem gör inte det liksom? Vad ska alla göra på lovet? något roligt? ta det lugnt? Jag får se vad som händer, lite plugg måste göras även på lovet också. Har nyss pluggat massor Engelska och Matematik. Har båda proven imorgon så nu vill jag helst gå och lägga mig i min sköna säng och sova. I morgon kommer älskade, efterlängtade Ewelina hit, har bestämt att hon ska tona mitt hår mörkare. Sen får vi väl se vad som händer, blir en liten relax helg helt enkelt, men man är ändå så himla trött efter den hårda veckan. Nu orkar jag inte skriva mer, ska sova. Men njut av låten...




Ha de! /Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0