Alla hjärtans dag ångest ?

HAHA, Som alla singlar har vid den här tiden av året! Men vafan vrf ska det inte finnas en dag för singlar? Jag tkr det är ohyffsatt !! Men men istället för att klaga på dagen så ska man göra det bästa utav den!, Finns det ngr singlar där ute som har nån ide på vad ni ska göra på alla hjärtans dag kommentera!!!! Själv har jag lite tips!
 
Istället för att sitta hemma och deppa och göra livet surt för en själv. GÅ UT  , det finns alltid en allahjärtansdags fest för singlar vem vet man kanske hitar nån där , kanske your love of your life?;)  eller så bjud hem brydzeen kirra pizza ben n jerrys cola och allt onyttigt och sen har ni as kul och bara snackar skit om alla förhållanden som går åt skogen och att kärlek e överskattat och att om man bara har vänner har man MYCKET !!  hihi kolla på vänner det kan jag rekomendera elr sex n the city :D Helst inget jätte romantiskt som The note book,  då kommer tårarna flöda tror mig ! BEEN THERE DONE THAT ! :D



Vad ska ni göra på alla hjärtans dag ?
/A

Kommentarer
Postat av: Lucas

No fucking idea

2009-02-04 @ 20:53:44
URL: http://gospojkarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

äta glass

2009-02-08 @ 21:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0