Alla i min närhet blir sjuka :S

Haaha alla jag träffat i helgen typ har blivit sjuka! Som alla vet är Vickie hemma magsjuk och x är sjuk och massa i skolan e sjuka e bara en tidsfråga innan jag oxå blir lika sjuk!! suck -.-
 Iallfall eftersom vickie är sjuk så tänkte jag åka och överasska henne med lite chocklad och kärlek från lilla mig :) hoppas hon blir glad för jag riskerar min hälsa för henne nu haha 
 Som vanligt dampar min mamma på mig och att jag inte hjälper till här hemma så nu måste jag städa... inte mitt rum som en vanlig tonåring utan köket -.- vem pallar?!

HAHA hitta lite roligga bilder på min brorsa som han lagt ut på fejjan enjoy


Andree (brorsan) 4 killen från vänster 3 från höger

/ A


Kommentarer
Postat av: Anonym

omg, äre andre?. ha de är du alexandra:D

2009-02-17 @ 22:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0