Chill at lundberg's

Just nu sitter Jacob och Fabian och spelar Fifa 09 Lucas gör fruktsallad och Vickie sitter på mac datorn och jag sitter och spelar CS och bloggar lite , & Eddie drog precis :) alla e helt slut!! vi somna runt kl 7 på morgonen och vaknade upp kl nio :P så alla e döda som fisken :)  igår hade vi det väldigt kul middag det blev tacos :) massa chips och dipp blev det oxå. Vi kolla på melodifestivalen kan ju bara sejja att jag tkr helt seriöst att Marie skulle gott vidare iafall till andra chansen:S jaja vad ska man göra ?! sen blev det Kopps och sen blev det The ring höll på ATT DÖ¨!! under tidens gång blev Jacob, Fabian,Eddi och Lucas hungriga typ vid 1 så det tog ännu mer tacos ;)  sen blev det massa snack och cs tunering haha :D
nu ska jag äta min fruktsallad och sen dra hem för att plugga som in i helvete -.- suck  lägger in bilder sen när jag kommer hem
 /puss

Kommentarer
Postat av: Lucas

2009-02-08 @ 16:57:26
URL: http://luckylukes.blogg.se/
Postat av: Lucas

Tack för en trevlig kväll/Natt/dag ;D

2009-02-08 @ 16:57:54
URL: http://luckylukes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0