Fick jobbet !!

Haha vad glad jag är :) jag fick jobbet! jag sk anu under lovet jobba med avtal och juriststuff känns så skönt att man äntligen har fått ett jobb som känns påriktigt, jag sitter vid ett korntorsbord har en egendata och alla runt omkring mig är så vänliga och roliga :) haah så själv så ska man va på jobbet från 9-5 måndag till fredag :) för att jobba och slita !
igår så träffade jag min moster Fina, vi gick på stan och sen köpte hon dem mest gulligaste klackskorna till mig (bilder kommer senare) dem tackar vi för Fina :) sen gick vi på stan kolla på söders roliga männsikor, sen åt vi middag på resturang och sen tog vi en fika runt elva på kvällen på waynes coffee, mumsigt värre :)

Idag blir det till att chilla galet, kanske ska träffa Julia på dagen om hon svarar hon verkar inte ha gått upp än :), sen blire hem till Englund för melodifestivalstittande :) vi ska sitta och heja på min klasskompis som medverkar Molly sanden.

OCH JAG VILL BARA SÄGA ATT LYCKA TILL NU MOLLY !!  :D <33



/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0