FREDAG DEN TRETTONDE

FAN VAD SKÖNT MED HELG !!!


Just nu sitter jag på min sista lektion, datakunskap så passande. jag börjar liksom räkna ner minuterna nu tills jag har helg! på denna lektion ska jag göra en plansch vet inte om vad än  men det blir nog kul, nog om pluggskriv nu 

FREDAG DEN TRETTONDE !! vem har varit med om något hemskt idag elr något oväntat, än så länge har jag sluppit elände men jag har en känsla av att det kommer. Därimot så ramla in mamma pladaskt hahahah ni skulle sätt henne pff garva ihjäl mig !!  Men som sagt har ni varit med om ngt ???

Snart sk ajag skynda mig hem träffa mr X och sen möta upp vickie fixa mig hemma sen dra på bio med my lovely people :) that I love so HELVETES mycket!!!

bilder från kvällen kommer senare 



Ha det bästa och var försiktiga!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är mr.x lucas eller?

2009-02-15 @ 14:51:40
Postat av: Mandaa :)

är den filmen bra ? :)

2009-02-15 @ 18:48:21
URL: http://baraenmandaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej mr x är inte Lucas, och filmen var sådär men väldigt läskig gå med din kille så får han leka beskyddaren

2009-02-15 @ 19:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0