godmorgon sweden

Tjingeling badring people! Kom nyss hem ifrån min lilla sötis Lisey, gårdagen vart super! Tränade först med Elaina Faina som nu är på väg till Egypten, (ganska mycket avundsjuk på den skitungen) och Victoria. Gick bra som fan! Efter det drog jag och Elina hem till mig, sa farväl till sötEken, åkte till stan med Lisey och fick också uppleva en catfight på H&M. haha kika in http://vendelsomaffian.blogg.se/ så får ni allt förklarat av mästerkatten själv ;) Tillslut fick Lisey't sina skor och jag min halsduk, vi kom hem till Lisas place runt halv åtta och käkade Thaimat till Let's Dance. Mycket mysigt. Senare på kvällen drog vi till Jesper och träffade trevligt folk. Tack för kvällen! Senare idag får vi se vad som händer, kanske drar till Jesper med Fredrik och Lisey + några fler och chillar till Melodifestivalen, eller så är vi bara hemma och tar det lugnt. Hur ser eran kväll ut? Bjuder på något trevligt? Bara skriva :)

 

Lisey and Emser in Spain! & Niklas Wahlgren diggar våra Ching Chong frisyer och kör en likadan i Lets Dance 20/2. Bulle mitt på huvudet och en fläta som hänger längst bröstet, rysigt snyggt! Hare bäst /Emser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0