Hey there Delijah

Åhhhhh, jag känner mig på dåligt humör, nästan bankar humör. Tur att jag fick lite bra filmtips av Becca och Hanne idag som det är lite slagsmål i. - Fight Club och Never back down. Dom ska jag ladda ner!! En annan film som jag är tvungen att se för min idiotiska svenska lärare är Flugornas Herre, bara för att jag har varit spysjuk i två dagar. Den ska jag ha sett till imorron. Så det är väl bara att sätta på den där jäkla filmen nu då.

Annars hörrni, så har jag en jävla massa att göra nu. Plugga engelska och matte är inblandat. Ha det!




Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawr. Heipa


Kommentarer
Postat av: freddie92

fan va ful...

2009-02-20 @ 23:03:41
Postat av: emma

taskigt freddie

2009-02-21 @ 22:03:15
URL: http://smilies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0