Kärlek, love, amor

Drömmen på alla hjärtans dag skulle vara att bara få blommor, choklad, en ring för två mille och så vidare.... Det är väl inte mycket begärt egentligen? Haha, nej jag skojar bara. För mig räcker det med en kyss. Fast då ska det vara en sån som bara händer i filmer, helst en ute i regnet utan paraply men med drömkillen. Ensamma. Mysigt. Åååhh, jag ryser bara av tanken.

Kärlek är det finaste som finns. Killar är däremot skit ibland, men är alltid underbara när dom väl är underbara. Ni killar kanske inte fattar den meningen, men jag hoppas däremot att ni tjejer gör det!

Gamla kärlekar är däremot inget att ha. Hahah, nykär och ännu kärare ska man vara. Man ska ha sin drömkille och man ska fan inte nöja sig med någon medelmåtta. Ett litet råd och en åsikt i tre meningar från Vickan till er. Hoppas ni tar åt er, det är det den här bloggen är till för.



Annars kan man ju alltid bli lebb, eller vad säger du Emma? Fräsching till höger också, btw...

Kommentarer
Postat av: emma

det är alltid du och jag, lebbparet vickan, har du glömt bort mig? :( buhuhu... vi är fräschaa :D

2009-02-04 @ 21:02:09
URL: http://smilies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0