Melodifestivalen 2009

Melodifestivalen - hiss eller diss?
Det är frågan.. Enligt mig har melodifestivalen blivit sämre och sämre med åren.. Förut var det så att man bara lyssnade på de låtar som spelades där och att man avgudade de som var med där.

Till exempel som... Hmm, vi tar bara nått exempel, som Carola. Inte för att jag gillar henne ett dugg, men back in the 80's eller nått sånt var hon hur jävla bra som helst. Låtarna var riktig schlager och uppträdandena var äkta med gula dräkter som inte visade en enda urringning. Tekniken och framträdandena idag har bara blivit att man ska vara så sexig som man bara kan precis som alla andra. Riktigt tråkigt faktiskt. Och lixom, r'n'b, hiphop, techno, rock, dansband, osv har kommit in i denna melodifestival.

När jag tänker på ordet Melodifestivalen tänker jag på schlager, som ABBA, inte nån jävla hårdrockare som kastar sig ut i publiken eller eldar upp stället. Och btw, programledaren som leder denna tävling för år 2009, vet inte vad hon heter, är rent ut sagt dum i huvet. Haha, man såg verkligen hur alla artisterna hatade henne. Vilken brud asså...



Petra Mede hette hon visst. Hon var ju fan inte ens rolig, lixom vem fan skojar om att det är komiskt att vara homosexuell när flera av artisterna är det??????? Gosh asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0