my friend

Idag var det än jobbig dag för mig, självklart slarvig som man är så tappar jag bort passerkorte -.- men hitta det igen på eftermiddag någon hade tagit det av misstag.. Idag skulle jag träffat X men aa det blev inte så...

Imorrn får jag hoppas på roligare upplevelser, jag ska nämligen sova hos min kära vän Rebecca Häller :), haha hon var villig att gå upp med mig på torsdag morronen, men hon bor gångavstånd 5 min från jobbet så det är skönt :)
Nu ska jag gå och se på film och kasnke prata i tellen med X beror på om han ringer :) puss


/A

Kommentarer
Postat av: s

får man fråga eer saker som nte har direkt med bloggen att göra?alltså om ni kan ge typ råd

2009-02-25 @ 15:56:29
Postat av: vickie

självklart får man göra det :) det är antingen bara att kommentera och fråga om saker som ni vill ha svar på, eller så kan ni maila om det är för personligt. våra e-mail adresser är:

vickie: vickie[email protected]

alle: alexandra[email protected]

emma: [email protected]

varsågod på förhand :D ciao ciao

2009-02-26 @ 16:44:48
URL: http://smilies.blogg.se/
Postat av: vickie

oj, understrecken kom inte med på min och alles hotmails. det ska vara understreck mellan vickie och 93, och alexandra understreck ignell.

2009-02-26 @ 16:45:55
URL: http://smilies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0