No money, no fun ?

Jag kan börja med att säga att jag är en shopoholic!

Jaag kommer aldrig överleva denna månad!! Jag har absolut inga pengar förutom typ tusen kr från förra barnbidraget, mm och jag får inte mitt studiebidrag på lördag för min mamma har dragit in det för jag GLÖMDE BÄDDA SÄNGEN :S skumm mamma!! så imorrn ska jag även köpa ett par klackskor och en väska för de pengarna... och det är även LOV så kommer ha de nada money .. vad gör man ? kan man överleva ett lov utan pengar ?  jag menar jag vill ju fortf kunna ha kul hur gör man ? snälla ge mig tips !! skulle vara tacksamt :)



/A

Kommentarer
Postat av: Ellen

Skaffa ett jobb!

2009-02-18 @ 20:11:47
URL: http://ellenstokstad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0