Really nice

Jag kan först och främst meddela er att jag har klarat mina mål inför nästa månad. Jag har skaffat gymkort på Najaden i Handen, var till och med och tränade där igår, jag har färgat mitt hår, blev kanske inte så lyckat, ser ut som Pippi Långstrump. Faktiskt. Men hoppas på att det blir bättre när jag slingar mitt hår lite ljusare. Och därefter har jag också klippt mig. Och tro mig, det behövdes.

Så det enda som fattas är just slingningen. Har letat och letat i både Handen och Farsta efter den ljusare sorten av slingmedel, meeeen det är ju klart att det är slut. Får ta mig till Maxi nån dag här i veckan.

Idag kära vänner. Ska jag och morsan till Nalen i City och kolla på Christian Walz där han har konsert ikväll kl 20.00. Där är mina planer för denna torsdagskväll :) Mitt resultat på håret kommer senare ikväll. Är tvungen att hjälpa mamma med maten nu. Mormor och morfar kommer när som helst. Dom ska käka här.



Hahahha, va bara tvungen. Drömdejten är det bästa spelet nånsin! Detta var innan jag färgade håret också btw.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

NI E SÅ SÖTA :D

2009-02-26 @ 20:40:19
URL: http://smilies.blogg.se/
Postat av: vickie

jaaaa nyvakna och freeeescha! jäkligt söta

2009-03-01 @ 21:11:03
URL: http://smilies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0